GasztRókaland

Zöldséges csokoládé?!?! - céklás, kukoricás és gombás verziót is kóstoltunk

Harrer Csokoládéműhely

2021. április 29. - RókaLand

csp_1926_masolat.jpg

nem vagyok egy őrült csokirajongó, de amikor meghallottam ezeknek a különlegességeknek a hírét, azonnal rápörögtem a témára.

én is készítettem már zöldségből sokféle édességet, de a zöldséges csoki még izgalmasabban hangzott.

és hogy hogyan ízlettek nekünk a különböző verziók? arról azonnal videót is kellett készítenünk:

azért annyit elárulok itt is, hogy sokkal-sokkal-sokkal harmonikusabbak, mint amire az ember számít (vagy hát nem tudom, hogy az átlag ember mire számít pontosan, de én azért izgultam egy kicsit...)

ínyenceknek abszolút kihagyhatatlan ez a széria!

csp_1896_masolat.jpg

és ha Sopron környéken jártok, mindenképpen látogassatok el a cukrászda/csokiműhelybe is, mert a különböző bonbonok és sütemények is elképesztőek. és most már egy csodaszép terasz is vár titeket!

itt egy kis kedvcsináló képekben:

csp_1458_masolat.jpg

csp_1467_masolat.jpg

csp_1468_masolat.jpg

csp_1475_masolat.jpg

csp_1447_masolat.jpg

csp_1450_masolat.jpg

csp_1453_masolat.jpg

csp_1455_masolat.jpg

csp_1446_masolat.jpg

csp_1457_masolat.jpg

csp_1436_masolat.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rokaland.blog.hu/api/trackback/id/tr7516517680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása