GasztRókaland

Új kólaízű energiaital a piacon: Coca-Cola Energy

kérdések és válaszok a Coca-Cola újdonságával kapcsolatban

2019. április 24. - RókaLand

Tudtad, hogy a Coca-Cola Company világszerte több mint 500 márkát és több mint 4100 féle terméket forgalmaz? Adj hozzá még egyet ehhez a listához – tavasszal vezetjük be az első piacokon a Coca-Cola Energy-t, egy új energiaitalt a Coca-Cola ernyőmárka alatt.

ke_pernyo_foto_2019-04-24_16_27_04.png

Javier Mezával, a Coca-Cola Company szénsavas üdítőitalok üzletágának globális marketing vezetőjével nyilatkozott arról, hogy mit érdemes tudni az új italról és hogyan járul hozzá a Coca-Cola Energy a vállalat teljes üdítőitalgyártó céggé válásához.

Miért vezeti be a Coca-Cola a Coca-Cola Energy-t?

Teljes üdítőitalportfóliót gyártó vállalatként folyamatosan keressük a lehetőségeket, hogy fejleszthessük termékválasztékunkat és olyan italokat kínálhassunk fogyasztóinknak, amilyenekre vágynak. Mindemellett az energiaital kategória az iparág egyik leggyorsabban növekvő kategóriája.

A Coca-Cola Energy kifejlesztésekor megkérdeztük fogyasztóinkat, mit várnak egy Coca-Cola energiaitaltól. A Coca-Cola Energy nagyszerű ízvilágot és életérzést kínál, amit az emberek már ismernek és szeretnek, természetes összetevőből származó koffeinnel, guarana kivonattal, B vitaminnal, taurin nélkül. A Coca-Cola Energy egy lehetőséget nyújt az emberek számára, hogy olyan energiaitalt fogyaszthassanak, amely jól illeszkedik az emberek életmódjához és mindennapi rutinjához.

A klasszikus Coca-Cola üdítőitalban nincs koffein? Miben különbözik tőle az új termék?

A Coca-Cola Energy bevezetése jól illeszkedik vállalatunk törekvéseihez, hogy megkülönböztesse termékeit korábbi márkáitól, hasonlóan a Coca-Cola Plus Coffee, a Coca-Cola Original Taste – Less Sugar bemutatásához, vagy a Diet Coke újrapozícionálásához, a 4 új íz bevezetéséhez.

A Coca-Cola Energy nagyszerű ízvilágot és életérzést kínál, amit az emberek már ismernek és szeretnek, édes, gyümölcsös jegyekkel és az édeskés-savanykás ízzel.

A Coca-Cola Energy egy energiaital, amiben 80 mg koffein található (250 ml-ben). A klasszikus Coca-Cola szénsavas üdítőital, nem pedig energiaital, és 24 mg koffeint tartalmaz (ugyanúgy 250 ml-ben). Természetes alapú koffein- és guarana kivonatot tartalmaz, taurin nélkül, és úgy fejlesztettük, hogy kedvelt opció legyen azok számára, akik ezeket az összetevőket keresik egy energiaitalban.

ke_pernyo_foto_2019-04-24_16_26_20.png

Biztonságos, ha ennyi koffein és cukor van egy italban?

A cukrot a kiegyensúlyozott étrend részeként élvezhetjük, amennyiben mértékkel fogyasztjuk. Abban azonban mi is egyetértünk, hogy a túl sok cukor fogyasztása nem mindenki számára megfelelő. A Coca-Cola Energy-ben található cukormennyiség mértékletes fogyasztás esetén teljesen biztonságos, valamint a termék cukormentes változata is elérhető.

Hisszük, hogy segítenünk kell az embereknek az energiaitalok felelős fogyasztásában. E tekintetben minden előírást betartunk, és az általunk forgalmazott energiaitalok címkéjén egyértelműen feltüntetjük a termékek cukor- és koffeintartalmát, hogy a fogyasztók megalapozottan választhassanak. A 250 ml-es doboz Coke Energy 80 mg koffeint tartalmaz, amely körülbelül egy dupla espresso koffeintartalmával azonos mennyiség.

Globálisan elkötelezték magukat amellett, hogy csökkentsék a cukortartalmat portfóliójukban. Ebbe hogyan illeszkedik a Coca-Cola Energy?

Valóban több, mint 500 márka esetében csökkentettük a cukortartalmat kínálatunkban. Portfóliónk részét képezik a továbbra is magas cukortartalmú italok mellett azok alacsony cukortartalmú és cukormentes változatai is. Ugyanez a helyzet a Coca-Cola Energy-vel is: cukormentes változatban is kínáljuk a terméket. 

Mikor és hol vezetik be a Coca-Cola Energy-t? Globálisan lesz mostantól elérhető?

A Coca-Cola Energy idén április elejétől kapható Spanyolországban és Magyarországon. Terveink szerint több másik országban is bevezetjük a Coca-Cola Energy-t 2019-2020 folyamán. Terveinket és az időzítéseket azután tudjuk megerősíteni, ha megszületett a döntés az új termék bevezetésére az adott piacon. A második negyedévben Európára összpontosítunk.

ke_pernyo_foto_2019-04-24_16_27_13.png

A bejegyzés trackback címe:

https://rokaland.blog.hu/api/trackback/id/tr9514784462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása