GasztRókaland

Ezt a menüt kóstoltam végig Rácz Jenő új éttermében

2021. május 09. - RókaLand

Elhoztam nektek a teljes menüsort, amit Rácz Jenő éttermének a bemutatóján kóstoltam, hogy kicsit mélyebben is bele tudjatok merülni a séf kreációiba. Nagyjából egy ilyen sorra számíthat az, aki a 6 fogásos menüt választja.

dsc_8063-edit.jpg

Fél év várakozás után, május 8-án nyitott a Rumour by Rácz Jenő. A Magyarországon még nem ismert séfasztal-koncepció keretében működő helyen a fókusz az ízeken túl az ételek elkészítésének és a tálalásának szemmel látható élményén van.

Ráadásul Jenő azt ígéri, hogy minden este jelen lesz a vacsorák alatt, és Ő is tálal és szervíroz a csapatával együtt.

Az étterem két menüsort kínál, egymást követő időben. A „pre-theatre” egy 6 fogásos – mérsékeltebb árú - korai menü, amelyet egy adott időpontra, este 17:30-ra lehet foglalni, a „nagy”, 11 fogást kínáló „Rumour-menü” pedig 19:30-kor kezdődik.

A 6 fogásos menüsor ára 25.000 forint. A 11 fogásos menüé pedig 45.000 forint.

https://rumour.restaurant

Videóban itt mesélek róla:

És akkor jöjjön a teljes 6 fogásos kóstoló, ami mindennel együtt inkább 11 fogás lett:

img_3140.jpg

img_3138.jpg

img_3139.jpg

Kenyér és vaj:

dsc00152.JPG

Ropogtatni valók:

dsc00153.JPG

Bemelegítő fogás:

img_3051_masolat.JPG

PADLIZSÁN, DASHI, CAPSICUM, LIME

egy beállított fotón (Fotó: Seregélyes Gábor):

dsc_8063-edit.jpg

és ahogy én láttam:

img_3054_masolat.JPG

KACSAMÁJ BAUMKUCHEN TORTA, KACSASZÍV-TARTLET, GRANNY SMITH ALMA, PORTÓI BOR

egy beállított fotón (Fotó: Seregélyes Gábor):

20210415-dsc_3008-edit.jpg

és ahogy én láttam:

img_3060_masolat.JPG

ÉRLELT MANGALICASONKA CROQUETTE, FÜRJTOJÁS, FEKETE FOKHAGYMA

ez a tányér konkrétan Jenő kezéről van mintázva:

img_3068_masolat.JPG

ÉGETETT KARFIOL, BARNAVAJAS HOLLANDI, DEHIDRATÁLT MARHAPOFA, SHIMEJI GOMBA

egy beállított fotón (Fotó: Seregélyes Gábor):

rumour-restaurant-16-800x534.jpg

és ahogy én láttam:

dsc00181_masolat.JPG

SISHO SORBET, UBORKA, NO2, FŰSZEREK:

img_3085.jpg

MYRTHIS GALAMB, ÁRPAGYÖNGY, ZELLER, ÉLESZTŐ-ESSZENCIA

egy beállított fotón (Fotó: Seregélyes Gábor):

20201118-dsc_7589-edit.tif

és ahogy én láttam:

dsc00189_masolat.JPG

CSERESZNYE ÉS MANDULA:

dsc00190_masolat.JPG

Levezető, édes falatok:

img_3101_masolat.JPG

Nekem nagyon ízlett a menüsor. Érdekes a koncepció, hogy mindenki a séf asztalánál foglal helyet. A Konyhafőnök című műsor rajongóinak különösen klassz élmény lehet élőben találkozni Jenővel.

Adri

A bejegyzés trackback címe:

https://rokaland.blog.hu/api/trackback/id/tr7816527200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása